Pages

Wednesday, October 30, 2013

hitung hari kuhitung hari kuhitung hahaha :D


 yes.
last update bln lepas, hope settle cepat tapi biasalah.
dugaan ala ala manje kot.
tangguh 18/11 dpn pulak nokkk..
tapi sokay, makin cool plak rasa.
da xde nak feeling2 layan lagu sadis ke ape kali ni,
even ni kira krisis yg hebat gak utk diari life aku.
thanks to citer korea laa kot.
dok gelak sakan jugak layan variety show dorang,
xsempat aku nk dok menung sorang2,
so xde chance la aku ni 
nk ke tasik chini ke titiwangsa ke layan jiwang kn.
hahah.

justt... 
smlm xde mood nk pi korea sana,
aku tgkla latest update cik kak manis kita yg dok kt US nuhh,
Yuna.


lagu2 baru dr album NOCTURNAL sangatla layan.
si Ryan Seacrest host AI siap puji melambung latest album Yuna ni.
bangga x? pasaipa sibuk nk bangga?
huiii biaq pi la, dh orang kita bukak mata org luaq. huhu.

motif sebenar bkn nk riviews album ni ye.
hihi. xpe, bab tue biar la org pakar yg ulas kn kn.
yg x bape pakar ni plak actually nk ajak uolls gosip.
boleh ke idok? :P
 haha. semlm dh layan lagu die kt youtube,
aku start la misi skodeng a.k.a stalking fb si mamat Julian Schratter nie.
sapa? laaa.. bf Yuna tue la.
eleh buat2 xtaw, gosip ni msti semua dh taw kn.
so tue pun malas hurai, haha.
ntah pape kn, 
nk ajak gosip tp semua pun xnk citer baek xyah post entry kn. ahaha (: 

xde. saje usyar2. 
da alang2 ensem kn. leh jamu mata skali.
tp yg buat aku suka n terexcited sket bkn ape,
sbb reaksi Jules ni haa..
latest pics Yuna yg die update, captions die semua sweet2 gitu.
senang ckp, 
nmpak sgt die mmg tgh angau n sgtla appreciate Yuna.
untuk masa nie laa..
apepun doakn yg baek2.
though dulu die mmg sgt sosial,
well... ex model, mat saleh plak kn standard la kn..
tp sapela kita kn nk menidakkn if btul die dpt hidayah.
tumpang syukurla, yg penting die bleh wat Yuna happy.
Yuna such a wonderful girl,
she deserved it.
oo yeahhh! (:




No comments: