Pages

Friday, February 6, 2015

After one and a half years...

Assalamualaikum blogkuhhh! 
Haha. 
Tersangatlah Ohsem kan. Nak dekat setahun tuuuuuu!
Pikirla lama x lama xupdate sini..
Si Yuna & Julian pun da breakup.
Errrk..   ._.

Lamanya x jenguk sini.. 
Malam ni tetiba rindu, teringat.
Yayy! 
Lepas ni no worries okay,
Insyaallah akan selalu di update blog yg suam suam milo O ni..
Oh! 
Btw, da tau kan sekarang aku, Naufal da officially stay kat Alor Setar. 
Since Dec 2013, pas settle kes.
Guess what? 
Biz sket2 tu Alhamdulillah dapat positive feedback. 
Kecik2. Bolehla.. 
Memang lama aku aim hihi..
Yang bestnya, dah mula terjebak dgn minat baru.
Yang ni mmg unexpected.
That's why terjebak. Serius! Tapi nantila story ehh.. ^_^
Just nak luah sket je sini. Haha. Betullaa! sket je. :)
Actually.. semalam aku dapat tau something yang erm... 
Macam mana nk cakap eyhh..
Facts yg memang aku sedia tau, just xleh confirm exactly bila.
Then... Yup! Sangat terkedu. 
X terkejut sbb da tau, tp lebih kepada rasa ralat. 
Frustrated kot. 
If tgk entry lepas, bulan Sept tu aku post kes belum settle. 
And jujur aku memang struggle 'bz' kan diri untuk let go and try to move on.
Part yang x berapa bestnya, 
Semalam aku dapat tau rupanya,
 X sampai sebulan Mr Ex da dengan jayanya moving on. 
Memang masa awal balik sini lagi aku dapat tau dia ada gf lain da,,
Itupun aku mcm choked masa baru tau.
Oh cepatnya.......
X sampai sebulan kawan pun da dapat surprise event la.. perfume..
Very gentleman rite. Jealous much haha :)
Heipp! Heipp! Xla aku cool je.
 Lagipun kitaorg da jadi kawan baik pun after divorcee.
Just now masih dlm mood terkilan kes tau fakta2 baru semalam.
Well.. normal la.
Siblings pun always fight ke kan. 
Besok2 okla ni. Ngada sket je haha.
Ketagih nk menaip yg betulnya ni.. 
Selalu wish him happy tho.  
Everyone deserves to be happy kan? ^_^

OK lastly, nak share lagu ni. 
Dulu penah sama2 layan lagu favourite him, 
Semalam jugakla found out telah ditujukan pada someone else..
Semua gigih nak semalam je kan? Haha.
Kira cam dapat wake up call la semalam konon.
Ahaks!


Layan gila lagu ni. 
Deep sangat. Very inspirational. 
Rugi korang kalau x penah view. 
Dan aku memang suka gila Epik High. Born Hater hari tu slayy!  
Try enjoy k. Annyeong!



3 comments:

zury armani said...

Salam Shuha...ini akak Zury Armani FB ... Camne akak nak call awk... Boleh sms akak kt 018-2706267 ... Ok bai

shuha zainal said...
This comment has been removed by the author.
shuha zainal said...

😊