Pages

Sunday, May 13, 2012

beratnye...

minggu nie mmg satu umah kena demam. 
mula dari somi aku, pastu berjangkit ke naufal. skrg nie turn aku pulak dok 
soksehsoksehh selsema. lecehh btul! 
aku dr skolah, plg anti kalau selsema nie.. 
nak2 kalo tgh exam, heiyy... 
tapi entry bkn psl selsema. xde mood pun sbnarnye nak menaip, tapi mata nie 
dari td puas dah dok tenyeh, xmo lelap gak! 
hari nie pun penattt sgt. :( 
naufal dari pg tadi meragam, gedik! tapi maybe sbb dia bosan sgt la, 
xde berdunia ngn budak2 laen.. tv jela teman dia pun.. 
so sape lagi, ibu la yg dia bleh buli pun kn? adehh!
ckp psl entry, erm.
 kalo aku ckp, berat tanggungjwb jd isteri org nie.. 
mesti ade ckp, 
 " ala, mmgla! itu suma org taw. klise sgt la statement tue! "

 eh ehh! sabaqla! 
kalo bab2 hurai smpai rujuk kamus suma tue, aku pun xkose!
 ingat dah xde keje sgt ke rajin berjaga tgh mlm semata2
nk buat esei pasal tue? haha. (:
 aku just nak kait beza sblum n slepas jd wife nie. 
tapi, tue pada aku la. jgn dok sebuk nk prasan plak ok! 
kalo aku blogwalking, xbyk, sket pun salu msti ade entry psal gado2 ngn bf.
heeee... start dah! start dah!
and bestnya, if ade bengkek ke, tension dgn chenta hati tue, 
bkn maen sesi luahan prsaan! x hengatttt!!!
yg maki, yg kutuk, sumpah seranah xyah ckp la, tp besela... 
org tgh marah. 
aku pun rasa kalo xkawen lg nie, 
ntah2 penuh status fb dok post menatang bkn2. heee!

dannnnnnnn....
bila dah kawen nie. if nak post apape pun, kena pk twice. 
sbb ape? yela, satgi mau kalo gado post gado post, 
bukak aib umahtangga plak. 
" abes. org2 kawen nie mcmmane nk luah prsaan?
if simpan lama2 x meletup ke?
itu aku jugak ke nk jwb? aku sendiri pun dlm dilema. hahaha acah je! (:
itu lg satu untung org bujang, huhu. if post blog ke ape, 
kdg2 bkn harap org hadap baca sgt pun. 
mcm aku ckp la, sesi luahannnnn prsaannnnnnn....  -_______-
mane ade org kawen xnk kekal? 
sama mcm kapel.
betul x?

p/s : sedangkan lidah lagi tergigit.. if skali 2 ok lagi, kalo smpai berdarah2 lidah, smpai putus ke. haa! mcm mane plak tue? eh. byk pulak bebel mlm nie. bai!


4 comments:

Unknown said...

aneh ja bunyi luahan perasan adik ku sayang ni o.O

Erin Sharina said...

da kawen susah, x kawen pun susah kan shuha ? ermm

shuha.zainal said...

itula, name pun idup kn sha. dugaan xbenti la, chilll :P

shuha.zainal said...

aneh xaneh sgt la abg, mybe minggu nie or nxt week org balek kdh!! yayyyy!! jd bujang sat. nk pekena mempelam puas2 hahaha (: