Pages

Thursday, May 17, 2012

nak cantek kena gigih!!

humang aihhh tajuk... x ingat! 
haha. cantek sgt ke aku smpai berani nk citer bab2 nie? 
hepp!! i'm not gonna talk about me larh.
dun wory ok,tarik nafas! (:
aku nk citer pasal sis kt bwh nie yg mmg tgh femes sbb kecantekan die.

 innocent giler kan. 
1st time tgk, sumpah adela dekat 10 mins dok tenung muka die,
dok cari ape xtaw!

citernya, 2-3 hari lepas saje aku melilau2 blogwalking. nk tgk tv, bkn ade ape dah.
 tv i xde astro nokkk!
so, agak lama la jugak aku terperap kat gilerkentang.com
ok la, byk gak news n benda pelik2 situ. 
pastu terrrrview la citer sal sis sorang nie. nickname die Dakota Rose aka Kotakoti
tapi aku xyahla eyh nak jadi wikipedia plak sini. (:
if korg google pun rasa byk kuar pasal die.
nie lagi pics die yg osem.  

x heran la ramai kagum. 
aku pun terjebak dlm bosan tue mcmla xde benda laen nk tgk, 
bleh pulak rajin p google nk usyar pic2 die tadi. haha. 
heppp!
 x salah kagum dgn ciptaan Tuhan kan?
so usyar punya usyar, aku masuk satu link fb yg quite suspicious. 
ternganga jap! 
 
 " nie pehal plak nie? ape nie citer separuh2! "
 sabarla yangg oiii.. 
 erm, kalo nk compare pic nie dgn sis Kotakoti kite, 
mcm langit dgn bumi kn? 
guess what, org yg sama beb! 
x caye? percayalah dgn mata anda skrg.
tp no no. nie bkn keje plastic surgery okeh.
nie keje ape? 

ADOBE PHOTOSHOP.

" so pic btul die yg bwh la ye? ke atas byk2 tue? "
wrong! dua2 pun bkn. 
yg atas, latest pics yg die dok auta peminat2 skrg.
yg bwh, zmn jahiliah die pakai photoshop.
so paham la, nk buat lg lawa, skali dh rupa alien pun ade kn. 
aku yg memula konon kagum ciptaan Tuhan, at last bertambah kagum.
sbbnya, semangat giler die edit bagai. 
punyala nk nampak perfect. 
bab2 edit sume, ala.. standardla sapa xpkai photoshop ye x? 
yg jadi issue sbb die xngaku. n still tipu semua.
sampai pkai lens pun ckp mata ori. padahal dah byk kantoi. 
n latest, die da reveal pun muke die kt tv kt jepung sana.
nk tgk?


 xdela x cantek. ok what? tp melampau la jgk tipu mata sebesor alam tue ori.
 bdn pun, nk skinny jek dlm pic/vid. real life, cm normal kot. 
bab umo, dah masuk 3 taun, still xbubah. 
dok 16 situuuu la. 
die pun sblum nie, dgn kakak die femes dgn prangai agak rude, racis,
 n byk letak pic n vids anti homo. konon budak2 emo. 
tetiba muncul tuka innocent. part muka tue la plg contra. 
mau x ngamuk haters yg sedia haters. 
abes org yg dr xtaw pape mcm aku, dok kagum2,
dah taw sume. (:
dah2, nah tgk lagi bukti kerajinan die edit muka siap videokan. mmg cun!




if korg semangat mcm aku yg sanggup terlopong sampai 4 jam dok baca sal sis nie, 
check2 la link nie :

 aku malas dah nak menaip. 
nk tengok loverain plak. dah abes loading kot. 
ok peeps (:

2 comments:

faliq said...

mata kan selalu tertipu dgn wajah luaran...isi sebenar??tuhan je yg tau..huhu

shuha.zainal said...

yeke incek faliq? btul sgt la tue (: